BESTELLING PLAATSEN
Welke betaalmethodes accepteert Tess&Es?
Je kan online veilig betalen met een IDEAL. Indien je de bestelling wilt afhalen, is contant afrekenen ook mogelijk.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is mogelijk uw bestelling te wijzigen of te annuleren, indien deze nog niet verzonden is. Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren, stuur dan een mail naar info@tessenes.nl.
Kan ik een bericht schrijven bij mijn bestelling?
Indien je je favoriete items hebt gevonden en op afrekenen klikt, kun je na het invullen van je gegevens onder het kopje bestelnotities een opmerking toevoegen. Natuurlijk kun je ook altijd mailen naar info@tessenes.nl of ons een berichtje sturen op een van onze social media kanalen.
Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Nadat je jouw favoriete items hebt gevonden en verder klikt naar de winkelmand, verschijnt onder “subtotaal” een grijze balk waarin je de kortingscode kan invoeren. Klik vervolgens op kortingsbon toepassen en de korting zal verrekent worden.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Af en toe komt het voor dat de bevestiging bij reclame belandt, ook kan het zijn dat er een fout is gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Dit zijn uitzonderlijke gevallen, normaal kun je ervan uitgaan dat je bestelling gewoon goed is doorgekomen. Mocht je toch twijfelen, dan kun je altijd even contact opnemen via info@tessenes.nl
Verkopen jullie ook gift cards?
Er is de mogelijkheid om cadeaubonnen te bestellen bij Tess&Es. De digitale gift cards ontvang je direct in je mailbox en zijn verkrijgbaar in €5, €10, €15, €20, €25, €50, €75 en €100. Indien je een ander bedrag op de cadeaubon wilt, kunt je mailen naar info@tessenes.nl
Hoe weet ik wanneer een product weer op voorraad komt?
Indien een product niet op voorraad is, kun je mailen naar info@tessenes.nl om te vragen wanneer het product weer leverbaar is en of het product nog terug wordt verwacht in de collectie.
Kan ik een losse oorbel bestellen?
Het is niet mogelijk om een enkele oorbel te bestellen. De oorbellen worden altijd als paar verkocht.
VERZENDING
Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb ingevuld?
Indien je een verkeerd adres hebt ingevuld, kun je mailen naar info@tessenes.nl. In de mail wordt verwacht dat u het juiste adres doorgeeft. Het is van belang dat je dit zo spoedig mogelijk doet, indien de order al verzonden is ben je namelijk zelf verantwoordelijk voor het verkeerd doorgegeven adres.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor brievenbuspakketjes zijn €1,50. Mocht het pakketje niet door de brievenbus passen (denk aan sieradenstandaarden of sommige accessoires), dan wordt er €4,95 gerekend voor verzendkosten. Mocht u een bestelling plaatsen boven de €50,-, dan nemen wij de verzendkosten op ons.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?
Indien je voor 13:00 besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Al onze pakketten worden verzonden via POSTNL, bij POSTNL wordt 95% van de post op tijd bezorgd. PostNL hanteert het volgende:
Gepost op: Bezorgd voor 18:00 op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen
Wanneer je een pakketje na langere tijd nog niet hebt ontvangen, is het belangrijk om eerst even te checken wat de indicatie levertijd is in jouw land en om te controleren of je het juiste adres hebt doorgegeven. Vele pakketjes zullen door de brievenbus binnen komen, dus het is ook handig om even te checken of iemand anders het pakketje voor je heeft weggelegd. Is dit geen van allen het geval, dan kun je contact opnemen met info@tessenes.nl en dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing.
MIJN BESTELLING
Ik heb de verkeerde oorbellen/ketting ontvangen
Je kunt het beste mailen met een foto van het verkeerde geleverde artikel met een korte toelichting en je ordernummer naar info@tessenes.nl. Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen.
RETOUNEREN
Hoe moet ik een pakketje retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst met opgave van reden terug te sturen, graag ontvangen wij informatie over het retour en die kun je mailen naar info@tessenes.nl. Graag ontvangen we het ordernummer en het rekeningnummer waarnaar het bedrag terug gestort moet worden. Het bedrag wordt pas terug gestort indien wij de sieraden in de juiste staat hebben ontvangen.
Ik wil een gift card of product betaald met gift card retourneren
Wil je een product retourneren dat betaald is met een gift card van Tess&es, dan krijg je hier een gift card tegoed voor terug. Het is alleen niet mogelijk om een gift card of producten die betaald zijn met een gift card, in te wisselen voor geld.
Is het mogelijk om sale items te retourneren/ruilen?
Voor sale items gelden dezelfde voorwaarden als voor een normale bestelling.